08 April 2008

Borang Keahlian KESPA

Memandangkan ramai guru pelatih IPBMM yang berminat untuk menyertai dan bersama-sama KESPA, kami sangat berbesar hati menerima kalian semua. Bak kata pepatah, kecil tapak nyiru kami tadahkan.

Walau bagaimanapun, kami mempunyai masalah untuk mendapatkan anda melalui pertemuan mata dengan mata kerana mempunyai kesuntukan masa dan tugas yang terlalu banyak. Namun, kepesatan dunia teknologi pada hari ini dimanfaatkan sepenuhnya oleh KESPA. Kini, anda boleh mendapatkan borang keahlian dengan memuat turun borang di bawah.

Muat turun di sini

Syarat-syarat keahlian:
Terbuka kepada seluruh warga Institut Perguruan Bahasa Melayu Malaysia termasuk pensyarah, staf sokongan dan bekas pelajar.

Cara mengisi borang:
Jujur dalam mengisi borang
Jawab dengan spontan dan ikhlas
Tidak cuba menipu dan mereka-reka cerita

Borang ini boleh diserahkan kepada:

Saudara Muhammad Safwan bin Mohd. Noor Azmi
Pengerusi KESPA IPBMM
017-5545060

Saudara Muhammad Dahuri bin Ghazali
Naib Pengerusi KESPA IPBMM
013-3524191/013-9166965

Saudari Noor Farieza binti Mohd. Nashiruddin
Setiausaha KESPA IPBMM
017-7997221

Saudari Sakinah binti Md. Rodzi
Penolong Setiausaha KESPA IPBMM
012-4266052

dan

Saudari Adibah binti Sailin
Pengarah Imej dan Jaringan KESPA IPBMM
017-7103364

1 ulasan:

asslamua'laikum kepada penyelaras kespa ipbmm saya amat berbesar hati jika pihak anda menyediakan contoh kertas kerja. berdasarkan pengamatan saya KESPA amat baik sekali dan boleh di usahakan bersama dengan ipg yang lain. sebagai tanda sokongan saya, saya amat berharap pihak anda dapat melakukan demikian yakni memberi bimbingan dan tunjuk ajar kepada ipg yang baru mula belajar berjalan dalam menubuhkan kelab ini. bersama-samalah kita memartabatkan bahasa Melayu. selepas ini insyaALLAH kita akan bekerjasama seterusnya menjadikan kespa ini sebagai kelab pelopor dalam bidang pengucapan di peringkat seluruh ipg malaysia.

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More