03 Jun 2008

Terkini mengenai KESPA

Untuk makluman semua, ketika ini proses pembikinan dan penggubalan Perlembagaan KESPA sedang dijalankan dengan giat. Pastinya dengan Perlembagaan ini akan memberi kemudahan dan kesenangan dalam mentadbir urus, mengendalikan program dan pengurusan kewangan KESPA.

Barangkali ada yang beranggapan KESPA kurang 'terserlah' selepas Majlis Pelancaran yang lalu. Namun begitu, usah khuatir kerana terdapat beberapa perkara yang perlu disiapkan terlebih dahulu secepat mungkin dan pengstrukturan KESPA perlu diperhalusi satu per satu supaya tiada sebarang masalah mahupun kepincangan pada masa akan datang.

Insyallah, banyak lagi program yang akan dijalankan selepas ini oleh KESPA. Antaranya, Kem 3 Hari 2 Malam, Malam GIBRAN, Diskusi Ilmu dan lain-lain lagi. Selain itu, KESPA juga sedang mencadangkan untuk membuat Bengkel Intensif Pidato bersama Dato' Dr. Syed Ahmad bin Syed Samsuddin Al-Saggof pada masa yang terdekat. Diharapkan semua ini mampu menjadi kenyataan dan doakanlah kejayaan kami sentiasa. Amin.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More